Ystäväni Andra lähetti minulle maistiaisia Katia Big Snow -langasta. Tiedustelin neuleohjetta, sillä minulle oli täysi mysteeri kuinka tällaista pallerolankaa voi neuloa tai virkata. Muutaman yrityksen ja erehdyksen jälkeen pääsin tekniikasta jyvälle, joka ei siis todellakaan ollut vaikea (olen vaan vähän hidas tai jotain). Lopputuloksena on uskomattoman pehmeä ja ihana kaulaliina, joka valmistui parissa illassa. Olen testannut langan pesuominaisuuksiakin, ainakin käsinpesua kestää hyvin. Nyt vaan odottelemaan oikeita pakkasilmoja.... =) Kiitos jälleen Andra!! -Ja lankatilauksia on tulossa. ;p

2017225.jpg
Lanka: Katia Big Snow, vaaleanpunainen.
Puikot: 8 mm
Silmukkaluku: 8 kpl, ainaoikein.
Kommentti: Hetki meni, että käsitin kuinka lanka toimii. Nopeaa tehdä ja lopputulos on hurmaava! Tämä on mun, mun, mun!!

Edit, kuvat on taas ok.