Nyt se sitten alkoi, kesälomani! Olen saanut lähetettyä lisurini ekalle tarkastuskierrokselle ja olen myös ilmoittanut, ettei minuun voi ottaa ko. asiassa yhteyttä seuraavaan 3 viikkoon.

Pari päivää olen käyttänyt lähinnä lepäämiseen ja käsitöihin. Perjantaina yksipuolisella lausunnolla peruin -ainakin tilapäisesti- langanostokieltoni ja kävin ostamassa Novitan Marine -lankaa. Siskoni haaveili itselleen mustaa lyhythihaista neuletta, ja koska olen saattanut päätökseen edellisen ikuisuusprojektini, niin lupasin hänelle sen tehdä. Kuvaan tekelettä illemmalla ja tuon sen tänne. Voisin oikeastaan kirjoittaa ohjeenkin sille.

Huomenna lähdetään pojan kanssa Kuopioon asioille, käydään torilla syömässä hillomunkit ja katselemassa josko löytyisi jotain pientä kivaa ostettavaa.

Ja olen lupautunut lähtemään mukaan KesäKassiTempaukseen, raportoin siitä lisää, kunhan pääsen juttuun sisälle. Se Putkis -lankakehitelmä saa toimia pelivälineenä.

Nyt taidan mennä nunuamaan pojan viereen päiväunille, palaillaan!