Värjäilimme poikani kanssa lankaa viikko sitten ja tietysti testilangat piti saada puikoille. En ole aiemmin värjännyt, joten oli todella jännittävää nähdä millaista tuotosta tehtiin. Olen kovin mieltynyt tähän ensimmäiseen yritelmään, joka todennäköisesti oli vain alottelijan tuuria. Ristin sukat melkein heti karamellisukiksi, sillä minulle tulee näistä mieleen ranskanpastillit. =)

 1401243.jpg
Lanka: Novita 7-veljestä luonnonvalkoinen
Värit: Kool-Aid Grape ja Soarin' strawberry lemonade
Puikot: 4
Kenelle: Naapuri lupasi kotiuttaa nämä käsinpesua (?) kaipaavat sukat.
Kommentti: Todella iloinen olen lopputuloksesta sekä värjäämisen helppoudesta. Tulevaisuus näyttää kuinka värit säilyvät tai haalenevat. Mukavaa!!


Olen kasannut miehelleni neulepaitaa, johon tulee pääkallokoristeet. Toinen hiha on vielä irti ja sitten ne kallot puuttuvat. Nyt tuntuu sille, että vaihdan lajia. Vaikka postimerkkeilyyn. Minulle näet kävi taas se sama vanha sävyeropoikkeama. Kai tästä on kohta tehtävä jonkin sortin anomalia (työjuttuja, kuiva kevennys). En huomannut sitä taaskaan työtä tehdessä, nyt kun levittelin kappaleita kirkkaassa valossa, niin jopa se taas siinä on. Ja koska olen edellisistä kerroista oppinut, niin ostin tähän paitaan vielä langat kaikki kerralla, samaa värjäyserää ja kaikki. Ei voi oikeasti olla enää todellista... Mä en ala!! (*saa itku-potku -raivarit*) Kai se on silti kasattava loppuun... Ärsyttävää. Ok, kiitos jälleen avautumistuokiosta.