Helpostipa sai Virkku minut houkuteltua mukaan kesäkassitempaukseen... Noo, onhan minulla se onneton Putkis-yritelmä tuloillaan, joten jospa sillä pärjäisi leikissä. Otin äsken kuvankin tulokkaasta, joka on kyllä säälittävä, mutta minkäs teet... En onnistunut saamaan simpukkakuviota näkymään ja käytössäni on liian pieni koukku, kutonen. Jännetupet soiden ja hammasta purren olen koittanut sillä vääntää menemään, kun en halua enää purkaa tekelettä... En siis koskaan onnistunut lupauksistani huolimatta mennä ostamaan koukkua numero 7. Tänään käytiin Kuopiossa pojan kanssa, Sinooperista lähti mukaan kahdet eri sankavaihtoehdot. Saas nähdä kummatko sitten laitan kassiin kiinni (ja kunhan keksin miten ne kiinnitetään...) Minä kun en ole näitä kasseja vielä juurikaan tehnyt. Tässä kassintekele:
742262.jpg

Olen myös aloittanut siskoni pyynnöstä lyhythihaisen neuleen mustasta Novita Marine -langasta. Tässä kuvaa eiliseltä, olen hieman neulonut lisää kuvaamisen jälkeen. Marine on minulle uusi tuttavuus ja vaikuttaa tosi miellyttävälle langalle. Taidan käydä ostamassa sitä huomenna lisää, vaikken tiedä mitä siitä tekisin... -täytyy siis toisenkin kerran antaa tiedonanto puolisolle langanostokiellon uhmaamisesta. Teen siis kuin suurvallat, irtisanoudun yhteisistä sopimuksista vain väliaikaisesti, mutta itseäni hyödyttäen.
742323.jpg