Minun ihanaakin ihanampi SNY:ni oli ostanut minulle kirjan!!! -Ja Fazerin sinistä, joka tosin tuli syötyä jo kauan ennen kameran löytymistä. Mukana oli myös kirje, joka on SNY:lleni ominaisesti kirjoitettu: hyvin huomaavaisesti, kauniisti ja koskettavasti.
Minulla on varmasti maailman paras SNY!


Olin maininnut, että haluaisin opetella kirjailemaan. NYT minulla on siihen loistava opas, kirja nimeltä "Pykäläpistoista linnunsilmiin". Kirjassa on todella runsaasti erilaisia kirjontakuvioita, vaikeusasteet vaihtelevat pusikko-ÖÖ:stä suhteellisen vaativiin kuvioihin. Mutta mikä parasta, KAIKKI ohjeet vaikuttavat toteutettavilta, sillä  mallit ovat erittäin havainnollistavia !! Tämä on aivan mahtava!!!
Kiitos valtavasti Salaiseni!!! 
(Kirja on varmasti ollut hinnakas...)
 
1023010.jpg

Pyydän anteeksi Salaiseni, etten ole jaksanut kirjoittaa lähetyksestäsi aikaisemmin. Päivät ovat menneet siivillä ja illat olen mm. perehtynyt saamaani kirjaan. Näytän täällä sitten kirjontaharjoittelujani, kunhan ne ovat valmiimpia. Ja vastaus huomaavaiseen kysymykseesi: Kyllä, poikani nukahtaa nykyisin suhteellisen helposti, joskus itsenäisesti ja toisinaan taas ei. Hänellä on voimakas uhma menossa, joten poika huolehtii kyllä, ettei minulla ole liiemmälti vapaata aikaa tai ylimääräistä energiaa. Onneksi kyseessä on vain kehitykseen liittyvä jakso, joka (toivottavasti) menee pian ohi.