Minut on haastettu, tuplasti. Haasteet minulle nakkasi Virkku ja Esikko. Homman nimi on kertoa 7 tosiasiaa itsestään ja haastaa mukaan 7 muuta ihmistä. OK, voin toki tunnustaa itsestäni 7 faktaa, mutta mistäs minä löydän mukaan 7 muuta?!? Kun ei viitsi "tuntemattomia" haastella ja nämä vähät nettituttavani taitavat olla jo melkein kaikki mukana.

1. Olen vasuri, joka ei osaa tehdä oikealla kädellään juuri mitään, esimerkiksi vaikkapa niistää nenäänsä.

2. Olen pedantti enkä tahtoisi millään hyväksyä tosiasiaa, että kaikki ympärilläni olevat ihmiset eivät toimi samoin.

3. Lisensiaattityöni on odottanut viimeisiä noin 5 sivuaan lähes kolme vuotta eikä todennäköisesti tule koskaan valmiiksi.

4. Inhoan keskeneräisiä asioita, vaikka minulla on niitä runsaasti.

5. Suuttuessani tai loukattuna olen verbaalisesti vaarallinen.

6. Näen paljon unia, usein painajaisia. Aamuisin täytyy hetki miettiä missä olen ja mitä on tapahtunut.

7. En uskalla katsoa toiminta- enkä kauhuelokuvia tai muita jännäreitä, komediat eivät yleensä naurata. Näin ollen katson lähinnä lastenelokuvia ja itken jokaisessa herkässä kohdassa.

Tällaisia tunnustuksia tuli tälläkertaa. Nyt pitäisi laittaa haastetta eteenpäin, mutta kuten sanottua, niin en kyllä onnistu haastamaan 7 ihmistä. Haastan nyt mukaan Katan ja Heidin. Heidän tunnustuksia sitten vain odottelemaan.