Ainakin hetken... Torstaina lähdetään jälleen reissuun, silloin on suuntana Oulu ja siellä Äimäraution ravirata. Mennään tekemään sinne Oulun Pokaalia, yhtä harvoista Suomessa hypättävistä nurmikenttäkisoista. Siis lajina on esteratsastus ja minä olen ratamestaaja -eikun ratamestari, aluetason sellainen. Toimin kisoissa A-areenan apulaisratamestarina, rankka mutta toivottavasti mukava viikonloppu on tulossa.

Minä kävin tänään g o l f a a m a s s a, elämäni ensimmäisen kerran!!! Se oli tosi mukavaa, siihenkin jää koukkuun, tosin vähän erilailla kuin käsityöjuttuihin. Eikä minulla ole varmaankaan hurjasti resursseja harrastaa, siihen kun täytyy varata aikaa ja tuo puoliso on niin harvoin kotona. Pojalle pitäisi saada lapsenvahti aina silloin, jos minun tekisi mieli pelaamaan. Mutta mailat aion hankkia ja satunnaisesti käydä pelailemassa... JOS VAAN
A) osun palloon ja
B) saan greengard:n suoritettua.
Puttaaminen sujui kyllä, mutta enhän minä pääse ikinä aloittamaan kierrosta (paitsi puttaamalla eikä se kai ole hyvä idea), jos en saa pistettyä palloa liikkeelle. No, harjoitus tehköön mestarin ajan kanssa. Huomenna uudelleen, alkeiskurssi on 3-päiväinen ja tänään ainakin nautin kovasti.

Käsityöt ovat jääneet valitettavan vähälle, mutta aion ihan juuri kohta korjata asiaa hieman. Menen istumaan meidän uudelle sohvalle (joka muutti meille tänään) ja teen jotain, ehkä neulon. Kesäkassi nro 2:lla on myös hieman kiire, olen luvannut naapurilleni ihka oman kassin ja hän kertoi tahtovansa sen mukaansa Kreetalle elokuun loppupuolella. Täytyy siis varmaan myös vähän koukutella. =)

Jatkan huomisen aikaan kirjoittelua, nyt on väkertämisaika!