Olipa kiva huomata keittiön pöydällä tänään töistä tullessa paketti salaiseltani! Pakettiin oli piiloutunut hauskoja pääsiäistipuja sekä herkullisennäköisiä suklaamunia ja pääsiäisruohoa!!! Laitamme huomenna pojan kanssa ruohon itämään, tänään ei sitä vielä tehty, kun en ollut ehtinyt kuvata sisältöä. Viikonloppuna juuri puhuttiin, että pitäisi ostaa rairuohoa. Onneksi salainen ystäväni hoiti tämän asian puolestani ja näin varmisti, että meillä on (aika suurella todennäköisyydellä) pääsiäisen aikaan nurtsia. KIITOS SNY! Ai niin, olihan paketissa myös ystäväkortti, jossa kerrottiin, että voinen odotella toista pakettia tämän kuun lopulla. =) Minulla on ahkera ja ihana salainen ystävä! Alla on kuva paketin sisällöstä.

1346867.jpg

Posti oli tuonut myös toisen kirjeen, jossa oli Muksuaitasta tilaamani koolausvärit ja taivaisen pehmeää bambufleeceä pätkä. Tuon bambukankaan olen ajatellut käyttää tulevien pipojen vuorikankaana.
1346869.jpg

Satuin mainitsemaan asiasta siskolleni (tarjouduin tekemään vuorin hänen viimeisimpään pipoon), jonka seurauksena kävi niinkuin Virkku on minua varoitellut: siskoni vaati saada uuden päähineen. Hän oli kuuleman mukaan yrittänyt kähveltää/kierrättää/takavarikoida äitimme pipon, johon äiti ei ollut suostunut. Tämän seurauksena taitaa olla tehtävien listalla taas yksi musta pipo...

Kuten on ollut havaittavissa, ei minun blogimaailmassani ole juurikaan ihmeitä tapahtunut. En ole viitsinyt raportoida niitä muutamia kerroksia, joita olen totaalisen mustaan pääkalloilla myöhemmin koristeltavaan neulepuseroon tehnyt. Se on siis edelleen työn alla, näytän kuvia sitten, kun on jotain näyttämisen arvoista.