Olen minä saanut edes vähän käsitöitäkin aikaiseksi kaiken tämän muun hullunmyllyn keskellä. Valmista työtä ei ole esitellä, mutta keskeneräinen edes. Ja jos työ onnistuu, niin kirjoitan sen ohjeenkin sitten. Malli on ihan oma, olen tehnyt kaulureita aiemminkin, mutta siitä on hieman aikaa. Tämä on tulossa hyvän ystäväni 1-vuotiaalle tyttölapselle, lankana on Novita Wool. Tässä se kuva:

1144476.jpg

Olen miettinyt, että käykö luonani enää kukaan. Laskurin mukaan jokunen kurkistaja on, mutta kun jälkiä (kommentteja) ei näy. Oli lohdullista huomata, että Virkku ja Andra olivat ilmoittaneet kyläilystään. Taidankin käydä kurkistamassa mitä Andralla on minulle haasteena...

Ai joo, joulupukin paketeista on suurin osa ostettuna, mutta ne ovat paketoimatta Prisman muovikassissa farmariauton paksissa... Onhan tässä vielä aikaa, eikö?!?