Sainpas jotain aikaiseksi tänäkin viikonloppuna. Ystäväni S kulutti puhki syksyllä valmistuneet sukat, mutta varret olivat ehjät. Niinpä leikkasin kärjet pois ja neuloin uudet tilalle. Näin nämäkin sukat saivat uuden elämän ja sain tuhottua jälleen muutaman vajaan lankakerän. Värien riemuvoitto siis, kyseessä ei edelleenkään ole värisokeus tms.
1263214.jpg

Kuten tuosta ylemmästäkun kuvasta näkyy, niin olen neulonut koko kantapään ja pohjaosan vahvistettua neuletta, jotta ne kestäisivät hieman paremmin kulutusta. Tässä vielä lähikuva vahvistetusta neuleesta.
1263219.jpg

Minä en ollut perjantaina töissä, vaan makasin migreenin kourissa kotona. Puoli päivää meni vaakatasossa, mutta väsymystähän päänsäryn poteminen ei helpota. Vieläkin on pikkuinen jomotus, mutta ei mitään suurempaa. Niskat ovat ihan jumissa, se varmaan on myös migreenin alku ja juuri.

Ja kuinka ollakaan, minä olen jälleen yksin kotona. Mieheni ja poikani lähtivät taas rekkaa hakemaan. Aivan kuten viime viikonloppunakin, minä menen nyt nokosille. =)